POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

Niniejszy dokument określa:

  • podstawowe zasady ochrony Danych osobowych Użytkownika stosowane przez administratora tych danych, tj. Mariusza Walczaka, prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą MWProject – Mariusz Walczak.

Polityka Prywatności zawiera w szczególności wszystkie niezbędne informacje wymagane przez przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

  • zasady korzystania przez MWProject z plików typu Cookies w zakresie przechowywania na Urządzeniach Użytkownika informacji oraz uzyskiwania dostępu do tych informacji.

 

  1. DEFINICJE

Wszelkie terminy użyte w Polityce Prywatności pisane wielką literą mają znaczenie nadane im poniżej:

 

1.         Administrator Danych Osobowych / Administrator Danych / MWProject

Mariusz Walczak, prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą MWProject – Mariusz Walczak; szczegółowe dane Administratora Danych Osobowych wskazane zostały w części II, pkt 1) Polityki Prywatności.

2.         Cookies

dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, wysyłane przez Serwis oraz zapisywane i przechowywane na Urządzeniu Użytkownika, za pośrednictwem którego korzysta on z Serwisu.

3.         Dane osobowe / Dane

wszelkie informacje dotyczące Użytkownika (np. takie jak imię, nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu), które Użytkownik osobiście udostępni MWProject lub które MWProject uzyska z innych źródeł.

4.         Polityka Prywatności

niniejszy dokument.

5.         RODO

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

6.         Serwis

system informatyczny za pośrednictwem którego MWProject świadczy usługi, obejmujący serwis internetowy dostępny pod adresem

7.         Użytkownik

osoba korzystająca z usług świadczonych przez MWProject lub udostępniający MWProject swoje Dane osobowe.

8.         Urządzenie

komputer, telefon, tablet lub inne telekomunikacyjne urządzenie końcowe, za pośrednictwem którego Użytkownik łączy się i uzyskuje dostęp do serwisu internetowego, systemu informatycznego lub aplikacji MWProject.

 

 

 

W niniejszej części Polityki Prywatności Użytkownik znajdzie wszystkie informacje, których podania wymagają przepisy RODO, w szczególności przepis art. 13 RODO.

 

  • ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

       Administratorem Danych Osobowych Użytkowników jest Mariusz Walczak prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod firmą MWProject – Mariusz Walczak, ul. Williama Lindleya 16, 02-013 Warszawa, NIP 5222793446, REGON 362593420.

 

       DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH:

       adres: ul.

       adres e-mail: mwproject.com.pl@gmail.com,

       tel. 662-739-382,

       https://prawdziwy-lider.pl/kontakt/

 

  • JAKIE DANE SĄ PRZETWARZANE PRZEZ ADMINISTRATORA DANYCH
  • dane Użytkownika otrzymane od niego w trakcie rejestracji konta, zapisu na newsletter lub nabycia usługi świadczonej przez Administratora Danych;

 

 

 

  • CELE, PODSTAWA PRAWNA I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

 

  • Cel: świadczenie usług drogą elektroniczną; podjęcie działań przed zawarciem umowy z Użytkownikiem – na jego żądanie; wykonanie zawartej umowy; obsługa reklamacji.

Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Okres przetwarzania: do czasu wygaśnięcia umowy i roszczeń z niej wynikających, bądź dłużej – o ile jest to dozwolone lub wymagane w świetle przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

 

  • Cele analityczne i statystyczne.

       Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes Administratora Danych polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie i sposobu korzystania z Serwisu, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności.

       Okres przetwarzania: przez okres posiadania konta w Serwisie lub do momentu złożenia przez Użytkownika sprzeciwu na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

 

  • Cel: ustalanie i dochodzenia roszczeń lub obrona przed nimi

       Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes Administratora Danych polegający na możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.

       Okres przetwarzania: do czasu przedawnienia roszczeń – zgodnie z przepisami powszechnie obowiązujące prawa.

 

  • Cele marketingowe Administratora Danych (w szczególności przesyłanie newslettera za zgodą Użytkownika).

       Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. a RODO – dobrowolna zgoda Użytkownika.

       Okres przetwarzania: do czasu wycofania zgody przez Użytkownika.

 

  • Cel: spełnianie wymogów wynikających z przepisów podatkowych i o rachunkowości, w tym prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz przechowywanie dowodów księgowych.

       Podstawa prawna przetwarzania: obowiązek prawny – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych.

       Okres przetwarzania: 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, licząc od następnego roku w którym miało zdarzenie powodującego powstanie obowiązku prawnego.

 

  • Cel: obsługa żądań oraz postępowań prowadzonych przez uprawnione organy; realizacja innych obowiązków wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

      Podstawa prawna przetwarzania: obowiązek prawny – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego (m.in. ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu; ustawy o pozasądowym rozstrzyganiu sporów konsumenckich lub ustawy Prawo telekomunikacyjne).

      Okres przetwarzania: odpowiednio – do momentu realizacji żądania lub zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

 

  • DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

Podanie Danych przez Użytkownika jest dobrowolne, niemniej niepodanie Danych (w tym również odmowa dostępu do informacji i ich przechowywania na Urządzeniu Użytkownika, w tym z wykorzystaniem plików Cookies) oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług uniemożliwi ich realizację. Przetwarzanie Danych Użytkownika jest niezbędne do zawarcia i prawidłowego wykonania zawartej umowy, prowadzenia konta w Serwisie czy wysyłki newslettera. Podanie Danych warunkuje w szczególności możliwość rozwiązywania problemów technicznych związanych ze świadczonymi usługami, obsługi reklamacji, kontaktu z Użytkownikiem w celach związanych z realizowaną usługą.

 

  • ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

 

Administrator udostępnia Dane podmiotom trzecim w następujących przypadkach:

  • wyrażenia zgody przez Użytkownika (Użytkownik uprawniony jest do odwołania takiej zgody w każdym momencie);
  • gdy udostępnienie Danych Użytkownika jest konieczne w celu realizacji zamówionej przez niego usługi – odbiorcami danych mogą być np.: operator telekomunikacyjny – w zakresie Danych osobowych niezbędnych do zrealizowania usługi telekomunikacyjnej (np. numer telefonu komórkowego); bank lub inny dostawca usług płatniczych – w zakresie Danych osobowych niezbędnych do zrealizowania transakcji lub usługi płatniczej; dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych;
  • na wniosek podmiotów lub organów uprawnionych do tego na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, np.: uprawnionych organów państwowych lub organów ścigania;
  • konieczności realizacji obowiązków bądź uprawnień wynikających z przepisów prawa – np. podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora w zakresie obsługi prawnej, obsługi księgowej itp.

 

W przypadku korzystania z pomocy zewnętrznych podmiotów przy realizacji niektórych zadań lub usług, np.: obsługi transakcji płatniczych, świadczenia usług telekomunikacyjnych, Administrator powierza przetwarzanie Danych Użytkownika w ściśle określonym celu podmiotom będącym jego podwykonawcami, nadal pozostając Administratorem Danych osobowych Użytkownika i ponosząc odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo.

 

  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I BEZPIECZEŃSTWO
  1. Administrator dba o bezpieczeństwo Danych osobowych Użytkowników dzięki stosowaniu odpowiednich organizacyjnych i technicznych środków bezpieczeństwa, które zapewniają w szczególności poufność, ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem Danych osobowych.
  2. Administrator w celu ochrony Danych osobowych wykorzystuje odpowiednio zabezpieczone systemy informatyczne, aktualne i sprawdzone technologie oraz stosowne procedury zabezpieczeń, zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi, wymogami bezpieczeństwa i zasadami poufności.

 

  1. Administrator zapewnia, że Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są wyłącznie przez upoważnione do tego osoby i podmioty.

 

  • UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM JEGO DANYCH OSOBOWYCH

 

Użytkownikom, których Dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

  • Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Danych osobowych – w dowolnym momencie (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem);
  • Prawo dostępu do swoich Danych osobowych – prawo uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza Dane osobowe Użytkownika, w jakim celu, jakimi kategoriami Danych dysponuje, jacy są odbiorcy / kategorie odbiorców Danych osobowych oraz jaki jest planowany okres ich przechowywania (gdy nie jest to możliwe do określenia – kryteria ustalania tego okresu);
  • Prawo uzyskania kopii swoich Danych;
  • Prawo do sprostowania Danych osobowych – prawo do żądania od Administratora sprostowania Danych osobowych, które są nieprawidłowe lub uzupełnienia niekompletnych Danych;
  • Prawo do usunięcia Danych osobowych – prawo żądania usunięcia przetwarzanych przez Administratora Danych osobowych, o ile do dalszego przetwarzania Danych nie obligują przepisy prawa, z przepisów prawa nie wynika obowiązek, który Administrator musi zrealizować, lub o ile Dane osobowe nie są niezbędne Administratorowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Dane osobowe Użytkownika usuwane są na jego żądanie wówczas, gdy:

–    Dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

–    Użytkownik wycofał zgodę na przetwarzanie Danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywało się wyłącznie na podstawie wyrażonej przez niego zgody i nie istnieje inna podstawa prawna uprawniająca Administratora do dalszego przetwarzania;

–    Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich Danych osobowych w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora i nie istnieje inna podstawa prawna uprawniająca Administratora do dalszego przetwarzania Danych osobowych;

–    Dane osobowe były przetwarzane przez Administratora niezgodnie z prawem;

–    Dane osobowe muszą zostać usunięte ze względu na obowiązek wynikający z przepisów prawa.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania Danych osobowych;
  • Prawo do przenoszenia Danych osobowych – dotyczy Danych osobowych przetwarzanych w sposób zautomatyzowany, które Administrator przetwarza na podstawie wyrażonej przez Użytkownika zgody, lub na podstawie zawartej z nim umowy;
  • Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez Administratora Danych osobowych w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu Administratora;
  • Prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

W przypadku skorzystania przez Użytkownika z niektórych praw, m.in.: prawa do cofnięcia zgody, prawa do usunięcia Danych osobowych, prawa do ograniczenia przetwarzania, prawa do sprzeciwu lub prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, istnieje możliwość, że Administrator nie będzie mógł świadczyć na rzecz Użytkownika niektórych usług (w całości lub w części), dla których świadczenia niezbędne jest przetwarzanie określonych Danych osobowych Użytkownika.

 

  • PLIKI COOKIES

 

  • WYKORZYSTYWANIE PLIKÓW COOKIES I INNYCH PODOBNYCH TECHNOLOGII
  1. Administrator zamieszcza informacje w formie plików Cookies i w innej formie na Urządzeniach Użytkowników oraz uzyskuje dostęp do informacji zbieranych z wykorzystaniem tych plików i innych technologii identyfikujących Urządzenia (Cookies własne).
  2. Administrator analizuje zanonimizowane informacje na temat korzystania z Serwisu wykorzystując kod Google Analytics w celu udoskonalania funkcjonalności Serwisu. Usługa Google Analytics gromadzi anonimowe informacje i odnotowuje tendencje występujące w witrynie bez identyfikowania poszczególnych Użytkowników. Google Analytics korzysta z własnych plików Cookies do analizowania działań Użytkowników, w tym przechowywania odpowiednich informacji (Cookies zewnętrzne).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • MOŻLIWOŚĆ ODPOWIEDNICH USTAWIEŃ PRZEGLĄDARKI W ZAKRESIE COOKIES
  1. Administrator może wysyłać pliki Cookies na Urządzenie Użytkownika, zapisywać je i przechowywać na tym Urządzeniu oraz uzyskiwać do nich dostęp wyłącznie pod warunkiem, że Użytkownik wyrazi uprzednią zgodę na takie działanie.
  2. Zgoda Użytkownika nie jest wymagana w sytuacji, gdy przechowywanie na Urządzeniu Użytkownika informacji (plików Cookies) lub uzyskanie do nich dostępu jest konieczne do świadczenia żądanej przez Użytkownika usługi/wykonania umowy.
  3. Użytkownik może wyrazić zgodę na korzystanie przez Administratora z plików Cookies za pomocą ustawień oprogramowania Urządzenia wykorzystywanego do korzystania Serwisu, systemu informatycznego lub aplikacji, np. za pomocą ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej.
  4. Użytkownik może nie wyrazić zgody na korzystanie przez Administratora z plików Cookies lub w każdym czasie cofnąć wcześniej wyrażoną zgodę za pomocą zmiany odpowiednich ustawień oprogramowania Urządzenia wykorzystywanego przez Użytkownika do korzystania z Serwisu, systemu informatycznego lub aplikacji, np. przez zmianę ustawień wykorzystywanej przeglądarki internetowej.

Szczegółowe instrukcje dotyczące wyłączenia obsługi plików Cookies są dostępne w ustawieniach poszczególnych przeglądarek internetowych.

  1. Co do zasady przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie informacji w formie plików Cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik może jednak w każdym czasie dokonać zmiany tych ustawień.
  2. Jeżeli Użytkownik wyrazi zgodę, żeby ustawienia oprogramowania, z którego korzysta, umożliwiały obsługę plików Cookies, będzie to równoznaczne z udzieleniem zgody na wykorzystywanie przez Administratora w Serwisie plików Cookies w zakresie określonym w Polityce Prywatności, w rozumieniu art. 173 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. W takim przypadku Administrator będzie uprawniony do korzystania z plików Cookies lub podobnych technologii w celu wysyłania plików Cookies na Urządzenie Użytkownika, zapisywania ich i przechowywania na Urządzeniu Użytkownika oraz uzyskiwania do nich dostępu.
  3. Wyłączenie przez Użytkownika obsługi plików Cookies, w szczególności w zakresie Cookies technicznych, może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych funkcjonalności Serwisu.